tirsdag den 12. november 2013

Afsløret:)

Nå for Søren...dagen i dag blev dagen hvor mine dejlige 9. klasser opdagede at jeg havde en blog. Den er godt nok lidt gammel, sidste indlæg er fra marts i år. Det var dengang jeg havde "brækket røven" som de så poetisk udtrykker sig. Det var nu halebenet, men hvem tæller:)

Nanna spurgte om jeg havde en blok...og det havde jeg jo:) Det var tydeligvis sjovt. Lige så sjovt som i mandags hvor de kunne fortælle lange historier om hvordan min søn opfører sig når han er til fest. Ved ikke om det er helt sandfærdigt....MP Afviser på det bestemteste at have kysset Cecilie:)

Nå, men fik lige læst den igennem igen, og er faktisk ret positivt overrasket over mig selv...jeg er vildt dyb...Eller altså, der er faktisk ikke noget af det jeg vil slette her inden de alle sammen læser den. Og det er jo godt. Jeg håber de deler den til alle så jeg bliver rig og berømt og kan sige mit job op...for efter dem er der jo ikke noget ved at blive ved med at være lærer:)

De bager gode kager...eller køber citronmåner. De er rimeligt velopdragne, larmer ikke ret meget mere end gennemsnittet, og så er de bare så intelligente at selv gymnasielærere roser dem....og læsekonsulenter og skoleinspektører.

 De har nok haft en god lærer?

Nå men det her indlæg er til jer, 9 bb....I ved  det godt, men I er sgu nogle skønne unge mennesker.:)

Og nu vil jeg købe æg og bage græskartærte...håber den smager godt for den er godt nok længe undervejs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar