fredag den 15. marts 2013

Min fødselsdag:)

Ja, det er så i dag jeg er blevet et år ældre. Jeg kunne mærke det allerede i går aftes, alderen trykkede voldsomt og jeg begyndte at lide at søvnløshed og ondt i ledene når det regner....Til morgen vågnede jeg gråhåret og rynket og satte boller i ovnen. De var heldigvis færdige lige da børnene stod op og jeg skulle på arbejde....Håber de havde et hyggeligt morgenbord...:)
Bageren på vej på arbejde var ikke  en travl dame....det tog virkeligt ret lang tid at putte 5 franskbrød i poser og skrive omhyggeligt på hver pose hvad for et brød det var. Lidt ligegyldigt...synes jeg, men hvad ved jeg om bagerdamer og deres arbejde...og set i lyset af alle de bedrevidende kommentarer om lærere i folkeskolen, afholdt jeg mig pænt fra at kommentere hendes arbejde.
På skolen sang de...ikke en udelt fornøjelse, men dog med masser af energi....selv ungerne sang og ønskede tillykke, nok fordi de fik kager. Der er ikke noget som kager hvis man vil have lidt opmærksomhed:)
Har fri halv tre i dag....og så er det hjem til ungerne og lidt familiefødselsdag.

Gaver....er det ikke væltet ind med endnu, men jeg regner med at de tænker sig lidt om i regeringen og finder på noget bedre end jagerfly at bruge de mange milliarder på...f.eks. mig. Jeg kunne godt bruge dem...

Jeg har faktisk fået chokolade og kager....men når børn giver en den slags er der vist lidt bagtanker...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar