tirsdag den 29. januar 2013

En slags blogbegyndelse

En blog?
En ven mente det var en god ide...mest fordi jeg var sygemeldt 3 uger pga. en skade og kedede mig vanvittigt...

Jeg har da fulgt andres i et stykke tid...mest fordi de havde nogle super opskrifter....var enormt kreative og sprudlende ide-rige...og så et par stykker der var politiske...Kan godt lide en god debat:)   Og kan godt lide at argumentere idiotiske mandschauvenister ud af deres neandertaler komfortsfære....

Ok..så en lidt feministisk blog, måske....eller bare en blandet landhandel...? Lidt dagbogsagtigt...ikke at der sker verdensomvæltende ting herhjemme...men alligevel...

Hvem er jeg så?
 Kvinde,  43 år...med to teenagere, der er så frustrerende teenageagtige at de garanteret kommer til at fylde herinde også...
Dyr...et par katte og et par hunde...to høns der engang var flere af, men så flyttede vi ud i den store skov...hvor ræven jo også skal leve:)
Lærer...i den meget diskuterede danske folkeskole...også noget der interesserer selvfølgelig.
Kreativ...maler og  fletter pileflet, haveinteresseret, dyrkede selv lidt pil for år tilbage...det trives ikke så godt herude i skoven, desværre.


Her er mørkt...mest om vinteren om aftenen...ungerne er ikke alt for glade for at cykle gennem skoven om aftenen...men gør det...man kan følge de hvide striber på midten af vejen...:)
Om sommeren er her ikke så mørkt...men det er jo en skov...køkkenhaven blev til ingenting i sommers fordi der ligesom kun var sol ved middagstid...det er ikke nok til at vokse sig store på.

Men her er fredfyldt og ikke ret mange mennesker og det værdsætter jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar