torsdag den 31. januar 2013

Underholdning..

Nå..men her ligger jeg så...og efter næsten to uger er det ved at være en kende svært at finde på noget...jeg har strikket en ottendel halstørklæde der skal pilles op igen ...læst tre super gode bøger...danske  kvindelige krimiforfattere, Elsebeth Egholm, tre hundes nat og et par stykker af Sara Blædel...så har jeg læst tre bøger af en Marcia Muller...ikke anbefalelsesværdige. Jeg er en sucker for gode krimier med hæsblæsende plots, men ja, nogen kan og andre kan ikke:)

Har også læst Ken Follets Giganternes fald og Verdens vinter...men så sker der det at manden ikke har skrevet nr. tre endnu...voldsomt frustrerende:)
Nå har endnu en til gode af den bunke datteren slæbte hjem fra biblioteket...sød datter...Åsa larsson, Solstorm hedder den.

Men men men, jeg er så træt af at læse...så jeg går på nettet...er på facebook og tjekker min mail konstant..noget må der da ske...men hmm..alle andre har travlt med arbejde...så...

Så kom den søde datter i går...der var den her side på nettet.. www stumbleupon.com  hvor man surfer fuldstændigt planløst rundt og falder over de mærkeligste sider..men ind imellem også nogen der er virkeligt interessante...Det er formiddagen i dag gået med...surfe surfe...bogmærke det der virker spændende...videre til det næste.
Man kan blive ved i en uendelighed. Eller stoppe op og kigge nærmere på det der fanger. feks er der en side..Introduction to creative writing. Den tror jeg jeg skal kigge på...spændende øvelser...og noget man kan lave mens man ligger.

OG udenfor er sneen smeltet....det ligner varmegrader og fuglene i æbletræet lyder som om de tror det er forår...de kan næsten overbevise mig også, de er ret insisterende:)
Hundene vil ud...helst på lange ture, som de ikke kommer i denne tid...selv kattene sidder og stirrer længselsfuldt ud af vinduerne...selvom de kigger på mig som om jeg er vanvittig hvis jeg åbner et vindue i den tåbelige tro at de vil UD...i det mudderbad.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar